.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آخرین اخبار شنیده ها از استان گیلان ؟!
آخرین اخبار شنیده ها از استان گیلان ؟!

جمع‌آوری و انتشار خبرهای ویژه همواره مورد توجه رسانه‌ های ‌‌‌‌خبری قرار گرفته است.این بخش از اخبار خود را در قالب‌ ستون‌‌هایی‌‌چون‌ ‌"ویژه" ، "پشت پرده"، "جهت‌اطلاع" و "گفته می‌شود" منتشر می‌کنند(انتخاب فرماندارجديد آستانه،راه اندازي ستادهاي انتخاباتي حزب مشاركت،چالش بر سر انتخاب فرماندار املش،راه اندازي ستادهاي قاليباف ،همايش سندچشم انداز و عدم حضور مديران دولتي و...) از این خبرها می باشند.

***علي باياخاني طي مراسمي بعنوان فرماندارجديد آستانه اشرفيه معرفي شد وگفته مي شود در اين مراسم رمضاني فرماندارسابق بعنوان اعتراض در اين جلسه شركت نكرده است در حال حاضرجمعي از نيروهاي سپاه و رزمنده آستانه نسبت به عزل رمضاني فرماندار سابق معترض بوده اند وشنيده ها حاكي است يكي از دلايل عزل رمضاني فعاليت زودرس انتخاباتي وي براي انتخابات آتي مجلس در اين شهرستان از هم اكنون بوده است.
*** اسماعيل فرهي سرپرست جديد دفتر نظارت و بازرسي بر انتخابات گيلان طي حكمي از سوي آيت ا... جنتي دبير شوراي نگهبان براي مدت دوسال به اين سمت منصوب گرديده است و گفته مي شود تلاش برخي از شخصيت هاي سياسي گيلان به همراه تعدادي از نمايندگان نيمه اصلاح طلب مجلس و پادوهاي حزب مشاركت و جمعي از كانديداهاي رد صلاحيت شده در ارائه ليست هاي متعدد و جداگانه به تهران تاثيري درروند تصميم گيري شوراي نگهبان كشور نداشته است وشنيده ها حاكي است فرهي هم اكنون با قوت وقدرت در دفترنظارت مشغول فعاليت است .
***شنيده ها حاكي است اخيرا مشاركتي ها در سطح شهرستانهاي گيلان جلسات گسترده اي را آغاز كرده اند و در دستور كار آنها راه اندازي نهضت وبلاگ نويسي جهت حمايت از كانديداتوري خاتمي در انتخابات دهم است و گفته مي شود راه اندازي پرتال استاني سايت ياري نيوز،جمع آوري امضاء و طومار در سطح دانشگاهها ، راه اندازي ستاد ملي جوانان حامي خاتمي در شهرهاي گيلان ،زيرسوال بردن سفرهاي استاني وبرنامه هاي اقتصادي دولت نهم ازجمله برنامه هاي جدي آنان است ودر حال حاضر بيشتر جلسات اين گروه باشركت چندين فرماندار و مديران كل دوره اصلاحاتي در شهرستانهاي رودسر و لاهيجان برگزار مي گردد.
***شنيده ها حاكي است مهندس موسويان از نيروهاي ارزشي و اصولگراي گيلان بزودي بعنوان معاون عمراني و برنامه ريزي فرمانداري انزلي منصوب خواهدشد.
***شنيده ها حاكي است حسن آقاجاني فرماندار سابق رضوانشهر از گزينه هاي جدي استاندارگيلان براي فرمانداري شهرستان املش است وگفته مي شود امام جمعه املش ،برخي از حاميان دولت وهمچنين نيروهاي ارزشي واصولگراي اين شهرستان نيز نسبت به انتخاب آقاجاني نظر مساعد دارند .
***شنيده ها حاكي است اخيرا درجلسه اي استاندار گيلان نسبت به سخنان انتقادي عباسي نماينده رودسر و املش در مجلس معترض بوده و از وي خواسته فقط در جلسات اعتراض ننمايد و بلكه بجاي اعتراض اقدام به ارائه راهكار نمايد.
***شنيده ها حاكي است حزب اعتماد ملي گيلان در همه مراكز شهرستانها و بخش هاي گيلان اقدام به اجاره ساختمان به مدت دوسال براي اين حزب كرده است و گفته مي شود همه اين ساختمانها براي انتخابات دهم جهت فعاليت در حمايت از كروبي تهيه گرديده است ودر حال حاضر رابطان شهرستاني اين حزب مشغول عضوگيري از اقشار مختلف مردم هستند.
***شنيده ها حاكي است گروهي موسوم به جمعيت اصولگرايان اصلاح طلب گيلان در چندين شهرستان گيلان از جمله لنگرود،املش،لاهيجان،رشت و انزلي اقدام به راه اندازي دفاتر خود كرده اند وگفته مي شود اين گروه براي دكتر قاليباف در انتخابات دهم فعال مي باشند.
***شنيده ها حاكي است در كنگره اخير حزب كارگزاران سازندگي دو تن از مديران مياني گيلان نيز حضور داشتند وگفته ميشود يكي از فرمانداران سابق و مدير فعلي زير مجموعه استانداري از فعالان حزب كارگزاران سازندگي در گيلان است.
***شنيده ها حاكي است حزب موتلفه گيلان با برخي تغييرات درون سازماني و جذب نيروهاي جوان در صدد حضور فعال در فضاي سياسي استان گيلان است و گفته مي شود دفاتر و رابطان اين حزب در سطح بيش از 10 شهرستان منجمله درشهرستانهاي آستارا،صومعه سرا،رودبار،لنگرود ،انزلي ،لاهيجان و املش بسيارفعال مي باشند.
***شنيده ها حاكي است حاميان دولت در گيلان نيز نشست هاي انتخاباتي خود را از چندي پيش در گيلان آغاز كرده اند ودر دور دوم سفر استاني دولت به گيلان زريبافان با اعضاي سابق ستادهاي احمدي نژاد در گيلان جلسه اي داشته است و اگر چه گفته مي شوددر اين نشست حاضران نسبت به برخي از عزل و نصب ها و بي مهري ها در گيلان معترض بودند اما زريبافان ضمن قول رسيدگي و پيگيري خواستار راه اندازي مجدد اين ستادها و فعاليت با چراغ خاموش گرديده است.
***همايش سندچشم انداز در افق 1404 كه با همكاري دانشگاه آزاد ودبيرخانه مجمع تشخيص مصلحت نظام به مدت دو روز در دانشگاه آزاد لاهيجان برگزار گرديدو گفته مي شود از شركت مديران خصوصا فرمانداران و مديران كل استان در اين همايش جلوگيري بعمل آمده بود وشنيده ها حاكي است اين همايش به تجليل از گردانندگان دانشگاه آزاد اسلامي و همچنين انتقاد از برنامه هاي اقتصادي دولت تبديل گشته بود و عليرغم اعلام برنامه سخنراني براي استاندار گيلان بعنوان رييس اين همايش، ايشان سخنراني نكرده است .
***شنيده ها حاكي است اكثر بانكهاي استان عليرغم دستور رييس جمهور جهت پرداخت هرگونه تسهيلات به سرمايه گذاران و صاحبان واحدهاي توليدي خودداري مي كنند وگفته مي شود مردم نيزاز در يافت هرگونه تسهيلات محرومند.
***شنيده ها حاكي است اخيرا بيش از ده تن از نمايندگان ادوار گذشته گيلان در مجلس جلسه اي در تهران در منزل يكي از نمايندگان ادوار داشته اند وآمادگي و همكاري خود را جهت حمايت از دكتر قاليباف در انتخابات دهم اعلام داشته اند وگفته مي شود تعدادي از نمايندگان دوره هشتم گيلان نيز از طيف حاميان قاليباف در گيلان مي باشند .
***شنيده ها حاكي است طيف نيروهاي خط امام در گيلان ستاد هاي انتخاباتي خودجوش را براي دعوت از كانديداتوري ميرحسين موسوي راه اندازي كرده اند واين گروه معتقدند خاتمي و كروبي نمي توانند پيروز انتخابات شوند و اصلاح طلبان رامجددا گردهم آورند وگفته مي شود اين گروه تنها گزينه پيروز انتخابات ميرحسين موسوي مي دانند ودر حال حاضر درصدد جذب نيروهاي دوم خردادي وپيوستن به اين ستادها هستند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.277 seconds.